סיקור מותג באינסטגרם: רשת קפה קפה

סיקור המותג קפה קפה ברחבי האינסטגרם. בקצרה; מעט מדי עוקבים, המון השקעה ופחות מדי מימון

אחת לשבוע, כחלק מהמסורת, נבחר מותג ברחבי רשת האינסטגרם ונעניק לו סקירה קצרה לגבי אופן פעילותו ברשת. זאת על מנת שנוכל להעניק כלים לאנשים העוסקים בתחום כמו גם לבעלי עסקים ונרחיב את הבנתם את התחום הכל כך מורכב הזה שנקרא "שיווק במדיה הדיגיטלית"

האינסטגרם הפך להיות חלק מרכזי בחיינו  ומאז שנרכש על ידי פייסבוק באופן רשמי הפך למאיים הרשמי לקיומו של פייסבוק. הלא, אם צוקרברג לא היה נלחץ – הוא לא היה רץ לרכוש את הזירה הגועשת הזו. כבר לפני מספר שנים זוהתה מגמה של נטישת בני נוער את הפייסבוק למרחבי האינסטגרם והוואטסאפ והיכן שאלו יגדלו – שם נכון לפרסם.

ועכשיו, מבלי לחפור יותר מדי – ניגש לסיקור המותג קפה קפה.
אתחיל בעובדה שקצת מבאס לראות מותג כל כך גדול שמשקיע ומפיק צילומים ברמה גבוהה שלא משקיע מספיק באינסטגרם הרשמי שלו אבל לא נתרגש מכך כי יש יותר מדי עסקים שעדיין לא מבינים שהנראות שלהם צריכה להיות מושקעת בכל אפיקי הדיגיטל השונים ומה לעשות – גם האינסטגרם הוא חלק מאלו.

כשנכנסים לעמוד רואים מיד שביחס לגודלה העצום של רשת בתי הקפה הזו – ישנם רק 4000 עוקבים למותג. המצב הזה מבחינתי כבר אומר שצריך לעשות בדק בית אבל לזה נגיע בהמשך.

הצילומים מושקעים, רואים שעומדת השקעה לא קטנה כמעט בכל אחד מהפוסטים אבל בולט לעין שאין השקעה תקציבית בעמוד והפוסטים שעולים אינם ממומנים.

לגבי מעורבות – אין מה לדבר – היא לא קיימת בעמוד האינסטגרם של רשת קפה קפה

השארת תגובה